2016. március 30., szerda

Bocsánat

Röstellem, hogy megint egy semleges bejegyzéssel jöttem hozzátok, azt, hogy ígérgetek mindent - ami miatt megértek mindenkit, aki szar alaknak tart. Megint jöhetnék a szokásos dumámmal, hogy ez meg az az okom arra, hogy nem írok. A mai okom rá, hogy van életem. Van más dolog, amivel törődnöm kell, főleg úgy, hogy most azt se tudom hol áll a fejem. 
Megértem, hogy szükségetek van designre, fejlécre, kritkára, kódokra és stb., de én nem tudom, hogy a jövő mit hoz. Nem tudom, hogy a mai nap még megígérem, hogy hétvégén hozok kódokat, mi lesz valójában - Mert igen, előfordul, hogy semmi se úgy megy, ahogy terveztük. Hétköznaponként, amikor hazaérek a suliból, nem csak hogy tanulnom is kell, de itthon rendet rakni stb stb. Az, hogy én délután háromtól este nyolcig vagy nem tudom én meddig a gép előtt ülök, nem azt jelenti, hogy folyamatosan bloggeren vagyok. Általában csak zenét hallgatok, beszélgetek a barátaimmal - esetleg olvasok és tervezgetem az írásaimat. Ennyi. Unalmas, ugye? 
A hétvégén nagyrészt a bátyám ül itt - kínos vagy nem kínos, igen, osztozunk egy gépen -, ami miatt megint csak nem tudok posztolni. Van, hogy ide jutok este nyolckor, de akkor se az lesz az első dolgom, hogy " Hűha, új bejegyzést kell kitennem ". Bármennyiszer próbálom magam rávenni, hogy írjak ide valamit, mindig megakadok. Nem megy. A blogjaim részei is a mappámban pihennek, néha-néha írok hozzájuk valamennyit, hogy tudjak frissíteni, és ennyi. 
Mondanám, hogy a nyáron újra aktív leszek, és minden héten heti kettő bejegyzést hozok - de nem akarok már ígérgetni. A két és fél hónapos szünetemből az iskola elvett egy-két hetet - aminek oka, hogy gyakorlatra kell mennem. Munka, munka, munka. (Amit mellesleg igazából nem bánok, mert egy olyan helyre megyek, ahol talán hasznos is lesz az a tudás, amit itt szereztem)
Nagyon régen készítettem teljes designt rendelésre, és csak úgy. Úgy érzem, már nem a régi vagyok, nem tudok hirtelen visszarázódni abba, amit anno elkezdtem. Fáradalmassá és unalmassá vált a kódolás. Egyszerűen nincs elég türelmem ahhoz, hogy valami újat kreáljak, amit nagyon is sajnálok. Akárhányszor neki kezdtem valaminek a Photoshop-ba, mindig törlésre került - az utóbbi időben is csak borítókat láttatok tőlem, azokat is csak hirtelen fellendülésből készítettem. 
Ezzel a "pár" sorocskával csak annyit szerettem volna mondani, hogy eltűnök egy időre. Vagyis, igazából már el is tűntem. Nem azt mondom, hogy szüneten leszek, hogy elhagyom a bloggert - nem, azt soha. Egyszerűen csak nyárig megint nem fogok jönni. Ha igen, akkor pedig remélem majd szívesen fogadtok. 
A rendelésekről pedig annyit, így utólag:
Kérlek titeket, ne rendeljetek tőlem! Tisztán és világosan feltüntettem a moduloknál, a "Limit" menüben, hogy nem vagyok aktív!! Mielőtt rendelsz, olvasd el kérlek. Nem szeretnék emiatt is szaralakká válni, hogy mindenkit visszautasítok. Facebookon is sokan rendelgetnek tőlem, ott is már vagy hármat bevállaltam, mert azt hittem menni fog, de nem. Félek visszautasítani őket, mert igen, félő, hogy úgy fognak beállítani a bloggeren, hogy "Ígérget itt mindent, de nem képes egy egyszerű fejlécet megcsinálni!". Tehát: ha-szon-ta-lan. 
Van egy teljes design rendelésem, amit pár hete kaptam. Azt mondtam a lánynak, rendben, megpróbálhatom megcsinálni. Az a pár hét már két hét lett. Sehol semmi. Egy fejlécet összeraktam, de nem vagyok vele elégedett. Egyszerűen nem az én stílusom.
Nem csak az ihlet hiány játszik közre abban, hogy nem megy, egyszerűen a rendelő maga. (Ha elolvasod, kérlek ne vedd bántásnak). Ha minden egyes héten kétszer rám ír az illető se fog a blogja hamarabb elkészülni. Idegesíteni fog, hogy zaklat ezzel, idegesíteni, hogy szabadidőt se ad. Lassan úgy érzem, hogy minden indokom hazugságba fog torkollani, mert nem megy.

Így végezetül, összefoglalva: Nem vállalok még mindig rendeléseket, ami van, azt valahogy megpróbálom befejezni, ha nem, nem. Eltűnök egy időre - megint -, a blogjaimon csúszásokkal ugyan, de fent lesznek az új részek.
Ha valakinek kérdése van, vagy csak szeretné felvenni velem a kapcsolatot, az megtalálhat szintúgy facebookon és ask.fm-en is - illetve Youtube-n, ahol aktívabb vagyok, mint a blogjaimon.

Sajnálom, hogy ilyen hosszasra sikerült ez a bejegyzés, hogy csupán lelkizéssel (és kifejezetten NEM sajnálattal) telítettem meg.

Kitartást a sulihoz, legyen szép időtök!:)

xxBarryC.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése